|
||
|
|
|

...
pois eso desde vigo un forero que viaxa moito por portugal anqu agora esta f***** a cousa co c****** dos peaxes novos, eu non e por non pagar e por o jaleo de comprar o aparello e cargalo e todas esas cousas. pero desde logo seguirei viaxando por as nacionais en portugal xa que e un pais que xempre me gustou moito e o tedes moi bonito. tamen a xente o trato e todo
...
...
Y puedo decir, que todos nosotros pensemas lo mismo de las peages y los aparatos, mas....no lo decimod por esas palavras.
...
Y mis escusas por mi castellano, diria...portugnol
Boa noite,
...
Quanto às portagens, não sou tão crítico. Afinal sempre as houve nas AE e não me lembro de tantos protestos. Já tentaram ir do Porto até ao Algarve fora das AE? Então porque haveria de ser diferente do Porto para Vigo?
Os galegos também têm portagens na AE de Vigo para a Corunha e protestam quando pagam cá?
Um abraço,
Paulo MB Escreveu:Caro cookie,
...
Quanto às SCUTS mantenho a minha posição, que é aliás a de muitos portugueses.
Um abraço,
caro companheiro
sou menina, por isso será "cara cookie"![]()
...
relativamente às scuts, tmbém lhe posso dizer que há muitos portugueses contra a cobrança de portagens das mesmas. o que o companheiro majv diz é verdade e em muitos casos as alternativas que existiam estão... debaixo do alcatrão das scuts, restando estradas municipais medonhas que nos fazem recuar décadas no que às vias de comunicação diz respeito. de qualquer forma julgo que este não é o tópico adequado para essa discussão.
...
...
SEGUNDO o tema do peaxe, tamen non me expliquei ben, eu como todos os galegos que puden oir non me nego a pagar nin me parece mal o pagar os peaxes, pero hai que entender que eu non podo pagar entre aparello, e un minimo de saldo uns 75€ por ir a dar unha volta ata oporto, e despois se tardo un tempo en volver caduca todo. eso e o que non entendo. e outra cousa que a min me pasou, e entrar sen darte conta e despois estas perdido dende que estas dentro tas multado. creo que a mellor solucion seria poñer pra os que non tein o aparello pois por unha simple persoa nunha peaxe e que se lle pudera pagar non o vexo tan complicado e ademais e un posto de traballo pra unha persoa discapacitada ou calquera que o poda necesitar
...
un saudo
...
Mas já que o companheiro Paulo MB comparou a portagem utilizada entre Vigo e Coruña, queira também comparar as vias alternativas. Parecem-me "um pouco" diferentes das alternativas existentes às SCUT em Portugal.
...
Cumprimentos
Carlos
Utilizadores a ver este Fórum: Nenhum utilizador registado e 49 visitantes